CK Periscope - logo
Vyhledat zájezd

ZÁJEZDY

TRAJEKTY

Země

nerozhoduje

Dánsko

Estonsko

Faerské ostrovy

Finsko

Grónsko

Irsko

Island

Laponsko

Litva

Lotyšsko

Norsko

Norsko - Fjordy

Norsko - Lofoty

Pobaltí

Rusko

Skotsko

Špicberky

Švédsko

Albánie

Andalusie

Anglie

Arménie

Azory

Bosna a Hercegovina

Česko

Egypt

Gruzie

Indie

Itálie

Izrael

JAR

Jordánsko

Kanada

Kanárské ostrovy

Kazachstán

Kostarika

Kypr

Madagaskar

Madeira

Mongolsko

Nepál

Omán

Polsko

Portugalsko

Řecko

Slovensko

Slovinsko

Španělsko

Švýcarsko

Tanzánie

USA


Typ zájezdu

Poznávací

Poznávací s turistikou

Pobytový s výlety

Zájezd 55+

Svět s průvodci Periscope

Eurovíkendy

Zimní

Uzavřená skupina

Odjezd od

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

leden

únor

březen

duben

květen

červen

červenec

srpen

září

říjen

listopad

prosinec

2021

2022

2023


Rozšířené vyhledáváníRozšířené vyhledávání zájezdů

VYHLEDAT ZÁJEZDY
KALENDÁRIUM ZÁJEZDŮ

CK Periscope Skandinávie - kontakt    CK Periscope Skandinávie - facebook     CK Periscope Skandinávie - skype    CK Periscope Skandinávie - youtube

tel.: 542 213 346

Chci dostávat informace
Chci zadat GDPR souhlas
 

Země

nerozhoduje

Finsko

Grónsko

Island

Lotyšsko

Norsko

Skotsko

Špicberky

Arménie


Vyhledat trajekty

DOPORUČUJEME

29 let to spolu táhnem

Vyhledat zájezdy

Vyhledat individuální služby

Úvod » COVID-19

COVID-19

Redakce - Infoscope - z katalogu / 29 let to spolu táhnem

ROZHODNUTÍ O KONÁNÍ NEBO O ZRUŠENÍ ZÁJEZDU

● Mám doplácet cenu zájezdu v termínu podle smlouvy o zájezdu, pokud trvá nejistá situace v cestování po Evropě i jinde po světě?

Vzhledem k aktuální situaci v ČR i ve světě do odvolání platí, že u většiny zájezdů k úhradě doplatku klienty vyzveme až v případě, že bude možnost zájezd realizovat.

● Jaká je aktuální a očekávaná situace v cílové zemi a jaká epidemická pravidla jsou v zemi uplatňována?

Základní informace uvádíme u zájezdu v záložce CESTOVNÍ A ZDRAVOTNÍ DOKLADY.

Dále doporučujeme sledovat aktuální podmínky cestování do Vámi vybrané destinace na pravidelně aktualizovaných webových stránkách Ministerstva zahraničních věcí České republiky, příp. Slovenské republiky.

Podmínky se často mění, o konkrétních vstupních požadavcích a hygienických opatřeních Vás budeme informovat v instrukcích k zájezdu cca 2 - 3 týdny před odjezdem na zájezd.

CK dlouhodobě monitoruje a vyhodnocuje informace českých i místních úřadů, z místních médií, od obchodních partnerů a dalších lokálních kontaktů. Možnost vycestování do dané destinace posuzujeme na základě mnoha kritérií, ale prvořadá je pro nás Vaše bezpečnost a možnost realizovat zamýšlený program bez zásadních změn.

● Kdy se rozhodne o konání nebo zrušení zájezdu?

Rozhodnutí o konání, nebo zrušení zájezdu chceme učinit asi 1,5 měsíce před plánovaným odjezdem. Naše vyjádření Vám sdělíme e-mailem.

Termín rozhodnutí však můžeme posunout i na pozdější dobu. V tom případě najdete informaci o datu rozhodnutí na webu v řádku termínu zájezdu, v kolonce Poznámka.

● Bude dodržen program zájezdu a slíbené služby?

Zájezdy budeme pořádat do bezpečných zemí, kde budeme moci realizovat plánovaný program bez zásadních změn. Přesto nemůžeme vyloučit, že vzhledem k měnícím se podmínkám cestování dojde k dílčím změnám v programu, o kterých se Vás budeme s dostatečným časovým předstihem informovat.

Příkladem takové změny může být změna odletového letiště na jiné blízké letiště (např. místo Prahy odlet z Vídně). V takovém případě zajistíme přesun z Prahy pozemní dopravou na náklady CK. U většiny leteckých zájezdů také uvádíme možnost změny termínu o 1-2 dny v závislosti na dostupném leteckém (příp. i lodním) spoji.

● Mohu zrušit svou účast na zájezdu bez stornopoplatků nebo jak vysoké jsou stornopoplatky k dnešnímu dni?

Pokud máte pouze rezervaci (není podepsána smlouva o zájezdu), zrušení je bezplatné.

Pokud máte uzavřenu smlouvu o zájezdu, můžete od ní odstoupit (zrušit účast na zájezdu) - bude Vám ale vždy účtováno odstupné (stornopoplatek). Výše odstupného je stanovena ve Všeobecných smluvních podmínkách a odvíjí se podle počtu dnů zbývajících od data odstoupení od smlouvy do data začátku zájezdu. Na vyžádání Vám výši storna spočítáme a sdělíme předem, než se o odstoupení rozhodnete.

Pokud zájezd zrušíte ze zdravotních důvodů, pojišťovna Vám uhradí 80% z odstupného.

Obava z onemocnění během zájezdu však není předmětem plnění storna pojišťovnou.

● Vrátí mi CK peníze, když zruší zájezd z důvodů pandemie?

Pokud pořádající CK zájezd zruší, nabídne klientovi na výběr tyto možnosti: náhradní variantu zájezdu, převedení uhrazených záloh na poukaz nebo vrácení peněz.

TESTY - OČKOVÁNÍ

● Uskuteční se zájezd, pokud budou podmínkou vstupu do letadla, cílové země nebo při návratu do České republiky testy na Covid-19?

Pro průběh zájezdu není provádění testů překážkou, pro kterou by pořádající CK měla povinnost zájezd zrušit. Zájezd může být zrušen v případech vyšší moci anebo z důvodů úředních rozhodnutí, např. vlády ČR nebo vlády cílové země, rozhodnutím Ministerstva zdravotnictví nebo zahraničí apod.

Další informace uvádíme výš v oddíle ROZHODNUTÍ O KONÁNÍ NEBO O ZRUŠENÍ ZÁJEZDU v otázce: Jaká je aktuální a očekávaná situace v cílové zemi a jaká epidemická pravidla jsou v zemi uplatňována.

● Uhradí za mě cenu testů cestovní kancelář?

Náklady spojené s testováním nejsou součástí ceny zájezdu, stejně tak jako jimi nejsou např. poplatky za vystavení elektronických víz nebo správní poplatek za vydání cestovního pasu apod. Pokud tedy není u konkrétního zájezdu uvedeno jinak, pořádající cestovní kancelář náklady spojené s testováním na Covid-19 za klienta nehradí.

● Jsem již očkován/očkována dvěma dávkami vakcíny. Čeká mne cestou do cílové destinace nebo zpět nějaký další test?

Podmínky zatím nejsou ustálené a často se mění. O konkrétních vstupních požadavcích a hygienických opatřeních Vás budeme informovat v instrukcích k zájezdu cca 2 - 3 týdny před odjezdem na zájezd.

Je pravděpodobné, že některé země či regiony (např. ostrovy) umožní vstup na své území očkovaným turistům, resp. těm, kdo mají lékařsky potvrzené prodělané onemocnění Covid-19 v posledních 3 měsících, bez dalších dodatečných restrikcí.

Lze však očekávat, že testování může být i tak vyžadováno ze strany leteckých společností, případně při návratu zpět do ČR.

Doporučujeme sledovat aktuální podmínky cestování do Vámi vybrané destinace na pravidelně aktualizovaných stránkách Ministerstva zahraničních věcí České republiky ZDE, příp. Slovenské republiky.

● Jaké dokumenty budu muset vyplňovat anebo je mít s sebou?

Do některých destinací může být zavedena povinnost vyplňování příjezdového formuláře, příp. dalších dokumentů.

Pandemie urychluje digitalizaci v cestovním ruchu, proto lze čekat především vyplňování základních informací online, a to např. formou mobilní aplikace. Na základě zkušeností ze stávajících opatření tyto procedury zaberou pouze pár minut a není třeba z nich mít obavu.

O konkrétních vstupních požadavcích Vás budeme informovat v instrukcích k zájezdu 2-3 týdny před odjezdem na zájezd. Během zájezdu Vám bude k dispozici také náš průvodce.

CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ A PŘIPOJIŠTĚNÍ

● Je cestovní pojištění součástí ceny zájezdu?

Většinou ano. Najděte si u popisu zájezdu odstavce Cena obsahuje a Cena neobsahuje.

● Není cestovní pojištění součástí ceny zájezdu?

V tom případě cestovní kancelář nabízí uzavření cestovního pojištění za příplatek.

● Co když budu Covid-19 pozitivní těsně před odjezdem?

Pokud budete mít pozitivní test na Covid těsně před odjezdem, můžete uplatnit storno zájezdu ze zdravotních důvodů. Onemocnění Covid-19 před i na zájezdu je považováno za "běžnou nemoc". Pojišťovna v tomto případě uhradí 80% stornopoplatku.

Možnost uplatnit pojištění na storno se vztahuje i na osobu blízkou.

● Co když mi bude těsně před odjezdem na zájezd nařízena karanténa?

Pokud jste onemocněli COVID-19, jde o nemoc a pojišťovna uhradí stornopoplatky do výše 80%.

Pokud nejste nemocní, ale je Vám nařízena karanténa z preventivních důvodů, není nařízení karantény pojistnou událostí. Pro tento případ aktuálně žádná pojišťovna (Uniqa ani Generali Česká pojišťovna, jejichž pojištění je v ceně zájezdu) pojistné krytí neposkytuje.

Pokud jste však osobou blízkou, která má uzavřeno cestovní pojištění na stejný zájezd, jako Vy, uplatníte pojištění společně s osobou blízkou z její pojistky.

● Co když onemocním nemocí Covid-19 během zájezdu?

Jde o pojistnou událost z běžného cestovního pojištění. Onemocnění Covid-19 před i na zájezdu je považováno za "běžnou nemoc". Náklady spojené s léčbou hradí klientovi pojišťovna.

● Co když mi bude během zájezdu nařízena karanténa?

Pojišťovna klientovi náklady spojené s nařízenou karanténou nehradí.

Doporučujeme Vám připojištění na krytí nákladů při karanténě v zahraničí, které kryje mimo jiné přerušení cesty z důvodu nařízené preventivní karantény mimo území České republiky. Tento druh připojištění nabízíme za příplatek.


DESTINACE SKANDINÁVIE
DESTINACE SVĚT

Austrálie

Azory

Gruzie

Kanada

Madeira

Omán

Peru

Portugalsko

Španělsko

USA

KONTAKTY

Periscope travel s.r.o.

Smetanova 9, 602 00 Brno

tel.: +420 542 213 346

e-mail: periscope@periscope.cz

 

TRAJEKTY: tel: 542 213 349

e-mail: trajekty@skandinavie.cz

UBYTOVÁNÍ: tel.: 542 213 348

e-mail: ubytovani@skandinavie.cz

PŘEDNÁŠKY

 

Měna pro zobrazení cen

Zobrazit ceny v €

 

Smluvní prodejci

Vstup pro prodejce